Skärpning!

..på uppdaterings fronten för min del! Blir liksom inte av. Händer väldigt mycket i mitt liv just nu. Så jag hinner inte riktigt. Tisdag idag och jag ska snart iväg och jobba. Vaknade tidigt imorse när jonas gick till jobbet. Låg bara å tänkte. Men till slut somnade jag om och sov grymt skönt och länge. Börjar 11 idag. Sovmorgon är aldrig fel.

Sovrummet börjar arta sig tycker ja. Det finns fyra väggar och idag ska dom börja med taket :)
Väggarna är spacklade och slipade, nästan klara med det. Nu ska taket upp. Sen kommer det en målare och tapetserar åt oss, och de slänger ju dom upp fort som tusan! Sen äre golv och lister kvar :)
Längtar till tapeterna kommer upp! Ska bli så kul och se!

Framtiden har många överraskningar!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaa, du&ja, genom alla tider! :)

Spännande med överraskningar!!

2009-12-01 @ 16:01:43
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0