Anna the hairdresser

Lördag och jag ska snart iväg å jobba lite. Rebecka kommer och ska bli snygg och sen kommer sara också :) kul kul!
Vaknade av mig själv vid 7 så jag känner mig rätt pigg. Sitter här och väntar på att klockan ska bli halv 9, då kommer pappa och hämtar mig. Jonas har ju jour så då måste han ha bilen och då får pappa skjutsa mig till alfta. Lite drygt att behöva ta bussen kvart i 8 när jag börjar 9. Har en trasig lampa här bredvid mig. Kattskrälle! Jagade en fluga igår så lampan åkte i golvet och gick sönder. Fattar inte var flugan kom ifrån? Dom borde väl inte vara vaken nu?

Idag får jag nog min nya design på bloggen, så håll utkik! Kommer bli kanon snygg, det tvivlar jag inte en sekund på! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Bloggen blev jätte fin :)

2009-02-21 @ 18:16:38
URL: http://saraanner.blogg.se/
Postat av: Ninna

håller med sara, det blev kanon :)

2009-02-21 @ 18:25:01
URL: http://ninnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0