Helgen

Måndag och en ny vecka. Härligt väder idag men har inte varit utanför dörren än. Förutom när jag hämtade posten.
Jonas slutar nu vid halv 2 så då ska vi väl på ica och hämta lite paket å sådär.
Sitter och kikar på ikea. Finns mycket fint. Funderar skarpt på om jag ska köpa färg och måla den lilla byrån idag. Vi har ju målat en vägg uppe i hallen nu och då vill man ju ha byrån klar också som står där :)
Ska kolla om ekonomin vill som jag bara.

Helgen har varit rätt lugn. I fredags käkade vi tacos och tog det lugnt. I lördags var Claes å carro här. Mumsade i oss pizza och kikade på melodifestivalen. Himla kul! :) Igår följde jag med patrik och ninna på dollar. Fyndade väl inte direkt något. Blev nån duschcreme bara. På kvällssidan var jonas brorsa hit och klippte sig och sen tittade vi på beck filmen.
Nu till helgen är det ju alla hjärtans dag. Mysigt men tycker väl inte att det direkt är nått speciellt egentligen. Men lite kärleksstämning är väl fint.

Nu ska jag plocka lite här hemma. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0