Jag gör ett försök..

Har skaffat mig en blogg...som varit tom ett tag :P Så jag gör ett försök nu och skriver ett inlägg.
Vet inte riktigt varför de inte blivit nått men det är väl som vanligt, alltid svårt att komma igång.
Känner mig lite trött efter en arbetsdag och har ju fortfarande förkylningen i kroppen. Har blivit mycket bättre, nu är det bara rethostan kvar men den är ju nästan värst.
I måndags låg jag deckad. Feber och illamående. Usch! Var ju inte längesen jag var förkyld men ändå ska man åka dit igen.
Imorgon är det fredag IGEN, sjukt fort veckorna går. Tycker det är fredag hela tiden. Synd att helgerna går lika fort.
Älsklingen jobbar kvällar den här veckan. Det är verkligen ingen höjdare. Ensamt och det värsta är ju att laga mat till bara sig själv. Sjukt tråkigt. Men äta bör man annars dör man :)

Nä, om man ska ta sig i kragen och röja i köket. Ser förjävligt ut här! Men jag får inte städa ikväll för de ska jonas göra på sin lediga dag imorgon. Han tycker väl att jag städar mycket så han ville verkligen städa imorgon :P Så han får väl de då! Hehe. Men köket måste jag verkligen göra något åt. 

Rätt nöjd med mitt första inlägg, blev ju några rader menar ja :) Heja!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu är det bara att hålla tempot :D , jag ska bli en trogen läsare :)

2009-02-06 @ 09:54:34
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0