Min dag

Vaknade vid halv 10 imorse. Tog en dusch. Pelle kom och klippte sig vid halv 11. Efter det gick jag på ica och skickade tillbaka HM paketet med bikiniöverdelarna som inte var bra. Gick hem till mamma och pappa. Följde med mamma och Nathalie till Siv och josse. Patrik och Ninna var också där. Fikade. Åkte hem till mamma och pappa igen. Käkade korvstroganoff med ris. Spelade lite Sims på Nathalies dator. Pappa skjutsade hem mig. Satt vid datorn ett tag. Jonas kom hem. Vi åkte till jonas brorsa och busade med Emil och fikade. Åkte direkt därifrån till brorsan för att vara barnvakt. Pappa och han skulle ut och leka med skotrarna. När broder kom hem åkte vi på ica för att köpa nyponsoppa och hämta ut tvillingkortet till tv:n i sovrummet. Käkade nyponsoppa med grädde och mackor och nu sitter jag här. Det var min dag :)

Fick hem skivan med Janet Leon idag. Jag gillar henne. Evigheter sen man köpte en cd skiva. Men kände att jag ville ha den där. Känns lite som Leona Lewis och hon är ju underbar. Verkligen min musiksmak båda Leona och Janet. Så det blir en perfekt bilskiva att varva med för just nu är det bara Leona som snurrar.

Imorgon är det löning, hur underbart är inte det? :)


Kommentarer
Postat av: ella

gott med nyponsoppa,fin blogg=)

2009-02-25 @ 17:48:15
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0