Minnen

I tisdags kväll var jag hem till mamma och pappa för att städa ur en garderob som jag har haft en massa saker i.
Massa gamla skolböcker, min gamla servettsamling och så lådan med massa gamla brev och dagböcker i. Så himla kul å läsa :) Brev från alla möjliga, hittade nån täckning som Nathalie gjort till mig när hon var två år. Ett gammalt kort på mig när jag ser ut som en liten trollunge.
Man är så himla glad att man spart allt det där :)
Har även massa bokmärksalbum på vinden där hemma som jag tänkte hämta. Bokmärken var ju super kul. Minns att jag ska ha ett helt album med bara blommor. Det är väl det som finns kvar som inte är rört..barbiedockor å sånt där har ju småsyrrerna fått. Hittade även en låda med gamla kasettband. Minns att sara och jag ofta brukade spela in och göra radioprogram när vi var liten. Jag hoppas verkligen att det ligger ett sånt band där. Saker som jag har gjort i slöjden fanns också där. Kul att ha allting samlat i en minneslåda :)
Har en till garderob kvar där hemma som jag också måste rensa ur. Men där är det mest bara gamla kläder och massa skrot. Får väl göra ett ryck med den också nått tag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas inte de banden finns kvar haha :)

2009-02-19 @ 21:12:34
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0