Baluppsättningar

Jaa, idag är det bal och jag har tre tjejer jag ska göra fina i håret. Ska bli jätte kul. Vi har kikat hur vi ska göra och det känns jätte bra. Man är alltid lite små pirrig på den här dagen. Det krävs mycket av en men det är otroligt kul :)
Kommer väl bild ikväll på hur dom blev :)

Jag har haft så himla svårt att sova inatt. Vet inte varför. Kanske för att man ligger och tänker på uppsättningarna och spänner sig lite. Men det är rätt mycket runt omkring nu också.
Som det ser ut nu så kikar solen fram lite och det känns ju bra. Regn och baluppsättningar går inte riktigt ihop. Så får hoppas att det håller i sig under dagen.

Jag sitter här och funderar på vad jag ska hitta på bron idag när jag kommer ut? Kanske en groda, lr en halv fågel? Lr kanske en stor fet råtta, lika som den som låg där i förrgår? Alltid lika spännande att se vad våran lilla jägare har att visa upp! Usch och fy, han får verkligen tag i allt.



Kommentarer
Postat av: Sara

Vill se kort :)

2009-06-05 @ 10:02:56
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0