Midsommar och ikea

Halkat efter lite här med bloggandet. Har liksom ingen lust. Har varit lite nere ett tag nu och då tappar jag lusten för bloggandet. När jag känner mig deppig så vill jag gärna bara vara hemma och tycker inte om att folk ska veta vad jag gör och tankar o.s.v. Då vill jag hellst bara ligga hemma och bara vara. Och jag har så himla många måsten just nu som städning och sånna saker..men jag vet inte vart jag ska hämta lusten? Usch vilket gnäbbigt inlägg :P men det jag ville komma fram till var ialf att nu ska jag rycka upp mig :) Tog nyss en dusch och rakade benen. Känner man sig bekväm med sig själv så blir allt det andra också bra. Så nu känner jag mig piggare när jag har fått rå om mig själv lite.
Dessutom är det kvällsvecka för jonas. Vilket jag också blir väldigt nere av. Vet inte varför...ensamheten tror jag. Jag måste lära mig att njuta av tystnaden och ensamheten :) Det är ju trots allt väldigt viktigt med egen tid.

För att sammanfatta helgen så har det varit bra. Har ju inte spöregnat precis hela tiden men det har ju inte varit stabilt precis. Fick åka årets första tur med båten också. I söndags åkte vi till ikea och ÄNTLIGEN har vi köpt vår efterlängtade byrå :) Det blev så mycket bättre än bra! Så himla skönt att äntligen ha plats för kläderna och att man slipper vara sur så fort man ska ha någonting i garderoben. Och den passade så bra där inne i datarummet. Rummet känns större och mer användbart. Det blev även lite annat som stora krukor till jätteblommorna i matrummet och en korg att ha rammel i under tv rums bordet.

Idag har jag varit till bollnäs en sväng med mamma. Vi var på dollar och karlssons. Sen hämtade vi Nathalie och Jennifer hos Malin. Imorgon blir det Bollnäs igen för att kolla synen och titta på nya bågar :) Det ser jag fram i mot.
Nu längtar jag efter min jonas som är det finaste jag har :) Du gör mig lycklig!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej vännen! Hoppas du mår bra! Vad kul, vilken byrå blev det för er? Ska köpa en jag med så fort vi kommer iväg till ikea! Men det är inte lätt att tajma in, fan att man ska behöva jobba jämt känns det som, haha. Ha det bra! Puss o kram

2009-06-22 @ 23:07:15
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0