Hustankar

Var tvungen att gå en liten promenix. Satt ju inne hela dagen igår så jag tänkte att idag måste jag ialf ut och få lite frisk luft. Gick och strosade här nere på gårdtjärn och tittade på hus. Längtar till man själv ska köpa hus. Jag skulle absolut kunna tänka mig att ha hus här på gårdtjärn. Trivs som fisken i vattnet här. Så centralt men ändå inte mitt i smeten. Lugnt och fridfullt här och jag gillar husen här omkring. Läget är nog ändå det viktigaste tycker jag. Huset kan man ju alltid göra någonting åt men man kan knappast flytta runt på huset ;) Och den dagen jag köper hus vill jag köpa ett hus som jag verkligen kan tänka mig att bo i resten av livet. Om man står å renoverar och gör om ett hus till sitt eget så vill man ju inte ha i baktanken att man kanske ska flytta. Men det får komma längre fram det. Just nu bor vi ju så himla bra ändå. Har ju ändå den där huskänslan litegrann med tanke på gården och läget. Katterna har de ju också så bra här med skogen å allt :)
Nu måste tvätten hängas för den gör det ju knappast av sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0