Kalas

Märks att det är ljusare på mornarna nu. Jag vaknar så himla tidigt. Klockan är 7 nu och jag kan inte sova mer. Drygt.
Men visst är det skönt att komma upp i tid också.
Idag ska jag och josse åka ner till bollnäs. Blir dollar och rusta å sådär. Fynda lite smått å gott :)
Ikväll ska jag och älsklingen på kalas till Edvin som fyller 10 år.

Igår drog jag igång med solningen. Så himla skönt. Det är ju faktist inte alls långt kvar till Egypten nu. Så nu måste man ju faktist börja ladda på allvar :) En resväska måste inhandlas. Japp japp.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kom ner till mig och köp resväska :)

2009-03-25 @ 10:07:54
URL: http://saraanner.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Onödigt att köpa resväska! Vi har flera stycken i olika storlekar att låna ut.

2009-03-25 @ 10:16:37
Postat av: Nathalie

Jag vill också åka till Egypten!! Jag hoppas att ni får det jätteskönt där iallafall :)

2009-03-26 @ 16:00:41
URL: http://thaliesoder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0