Skärpning Anna!

Japp, nu får det vara slut på latandet (Det har jag sagt typ 10 ggr i vinter). Men nu känns det som att det verkligen får vara nog med soffliggandet :P Dessutom får man lite mer energi nu när det går mot våren och allt känns roligare. Så nu jävlaranamma!
Kom hem vid halv 6 från jobbet och då åkte vi och handlade lite mat. Käkade ris, kassler och tsatziki. Kasslern måste ha varit riktigt salt för vi har druckit flera liter med vatten efteråt, både jag och jonas. Rebecka och Fredrik var hit och klippte håret och efter det tog jag och jonas en promenix. Hur skönt som hellst!
Nu sitter jag här i soffan (så var vi tillbaka där igen) men nu får jag ju faktist sitta här eftersom jag ialf tagit mig igenom en heel promenad ;) Heja!



Kommentarer
Postat av: Sara

Kom i håg flaskorna ;)

2009-03-13 @ 15:26:42
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0