Var tog solen vägen?

Dagen började så bra. När jag klev upp imorse sken solen och man kände direkt hur det rusade till i kroppen. Man blir liksom så uppåt av att solen skiner :) Kände mig genast på städhumör och skrubbade köket så det blänker som aldrig förr! Men var tog solen vägen? Det var ju så himla härligt när solen sken och man hörde droppandet från taket! Är det inte vår så säg. Men riktigt än vill det inte bli vår tydligen för solen försvann, deppigt.

Igår blev det ialf myskväll hemma hos Claes & Carro. Ni är ju för goa :) Popcorn och massa annat smaskens framför beck. Och carros bebismage växer, blir så rund och fin!

Igår fick jag produkterna från Mary Kay. Handsettet joinar absolut mina favo produkter!
D:fi volym shampo! Kanon! Maria Nilas salt spray, kan inte leva utan den! D:fi spray som innehåller vax. Mums på den!



En till produkt som jag gillar är In-shower moisturiser från oriflame. Jag är så himla dålig på att använda body lotion så den här är kanon för mig. Duschar som vanligt och smörjer in sig med den här det sista man gör. Låter sitta två minuter och vips så är man mjuk som en babystjärt!


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Tack för att du gjorde mig och placeringskorten så vackra och att ni gjorde er besväret att åka tillbaka för att hämta korten

2009-03-09 @ 18:26:42
Postat av: Evelina

Kul med bra produkttips :) Kan du inte lägga ut en bild på den där sminkborttagningen vi pratade om? Jag behöver köpa mig nått sånt.. Puss

2009-03-09 @ 23:04:14
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0