Löning

Jag har blivit lite förkyld efter helgens skojigheter. Inge vidare.
Idag ska jag och Josse åka till Bollnäs. Jag ska in på Såfin till Eve och hon ska få hjälpa mig hitta nå bra byxor.
Sen ska vi vidare på dollar och på mobackes.
Löning idag ju men jag har inte fått den än. Vad arg jag blir, jag som måste ha den nu!
Den kommer väl under dagen hoppas jag men för säkerhets skull så lånar jag lite av jonas så jag inte står där nere utan pengar. Ska titta på lite nödvändigheter på dollar och så blommor på mobackes. Det är ju så himla mysigt på mobackes.
Blev ingen grillning med claes och carro igår. Claes var på skogsbrand. Men mamma och pappa kom hit så vi grillade med dom ist. Sen träffade vi på Vickan och andreas vid pelles och dom var så nyfikna på hur vi bor så dom kom och hälsade på oss :) Fick se deras fina barnvagn också! Kanon fin!
Nu ska jag göra mig klar och sedan hämta upp josse. Hej svej!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hittade du några jeans? Vill se bild isf:) Kom ihåg att boka av tiden jag har inbokad på lördag på toppen :)

2009-05-26 @ 12:12:49
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0