Nu drar vi!

Har varit en trevlig långhelg. Sista april hade vi planerat grillning här hemma. Slutade med att hela Edsbyn var här typ och de va världens drag :) Super kul ialf. Senare gick vi till Sven för att jag tyckte lite synd om grannarna. Haha. Så vi fortsatte hemma hos sven och vid 3 var jag å jonas hemma. 1 Maj var man lagomt död och en hel massa städning hade man framför sig. Guuud så mycket flaskor. På kvällen åkte vi till grängsbo för att titta på fina fyrverkerier. Lördagen åkte jag och Jonas på Rättviksmarknaden. Mysigt att bara gå och titta i solen. Härligt väder har de ju varit hela helgen. Vi köpte en vetekudde som jag tjatat om ett bra tag. Är ju kanon när man har mensverk. Jonas köpte solbrillor och så köpte vi ju såklart godisremmar :) Det måste man ju bara ha!

Nu drar vi! Jag är såå nervig! Ska bli så himla kul :) Vi har packat nästan allt. Kamerorna ligger på laddning och vi har packat ner apoteket! haha! Diarre tabletter hit och förstoppnings grejs dit!
Jonas är och jobbar och jag börjar jobba klockan 2. Han ska fixa det sista på apoteket när han slutar, som alvedon å så. Jag jobbar till 7 och 00.00 åker vi härifrån. Klockan 07:05 flyger vi imorgon bitti.
Tycker själv att vi har plenerat det här riktigt bra med tanke på det fina vädret som var i helgen och idag spöregnar det :P
Jag har väl inte så mycket mer att säga förutom att ni ska ha det så bra här hemma. Lär ju ha en hel massa mer att skriva om när vi kommer hem :) Nu drar vi till solen, sanden, havet och bara njuter! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Madleine Leanders

Hoppas ni får det kanon nu:) NJUT allt ni bara orkar! Ha de sååå bra!:) KRAMAR /madde

2009-05-04 @ 13:17:14
Postat av: Ninna

va kul å mysigt! är så avis :) sen kommer ni hem och är brun och fin tills jag fyller år :)

2009-05-04 @ 14:37:20
URL: http://ninnnna.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha det så bra anna, jag hittade hit :)

Kram veronica

2009-05-05 @ 08:59:27
Postat av: Evelina

Hej :) Nu har väl ni kommit hem när du läser det här! Och jag sitter och väntar på en resumé från veckan, hoppas ni haft det kanon! :) Nu när du fått vila dig lite är det allt dax att jobba lite igen tycker ja, haha, jag behöver färga utväxten o så! :P Vi hörs vännen! Puss o kram

2009-05-13 @ 00:03:48
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0