Orsa Björnpark

Igår följde vi med Claes & Carro till björnparken i orsa. Kanon mysigt å gå där och titta :) Vi såg björnarna, tigrarna, vargarna, lodjur och isbjörnarna. Såg även björnungar...så himla söta! På vägen hem åkte vi upp till vindkraftverken som är där imellan någonstans. Jäklar vad stora dom är! När vi kom hem frågade emma om jag ville följa med henne på hela huset..lr halva huset var det väl. Så jag gjorde det, jag har ju aldrig varit där! Vi hade skit kul! Träffade emelie pehrers där som jag inte träffat på jätte länge. Så vi tjoade, shottade och dansade röven av oss. Sketa kul :)
Lite halv seg idag men inte på värsta viset. Ska snart följa med brorsan och Tea på katt utställning i bollnäs och ikväll blir det grillning med Claes & Carro. Mumsigt!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0