Tankar & Funderingar

Ibland har man verkligen dagar som är usch. Idag är en sån dag. Man har inte direkt nån lust med nånting fast samtidigt är det så mycket jag vill göra hela tiden! Jag har verkligen funderat på om jag ska skaffa mig en hund. En liten mysig lurvig sak som man kan ta hand om och ta långa promenader med. Men sen ibland känns inte de heller rätt. Jag vet ju egentligen inte om jag vill ha en hund? Det är väl mest ett intresse jag är ute efter kanske? Ha någonting att pygla med om dagarna. Ibland känner jag verkligen att jag skulle vilja gå en kurs lr nånting...lära mig något nytt men allting kostar ju faktist pengar och dom pengarna finns inte. Och ett hus är ju verkligen drömmen. Det är ju det bästa jag vet, pygla på. Jag handlar ju faktist mer saker till lägenheten än vad jag gör till mig själv, som kläder och sånt. Att ha ett hem som är trivsamt är ju jätte viktigt. Grejar ju på i lägenheten här så man tycker ju att man lika gärna kan ha ett hus. Då fixar man ju å donar i sitt eget hus. Även fast vi bor här nu och grejar på i VÅR lägenhet så är det ju inte i vårat hus. Man vet ju att man ska flytta härifrån för såklart att man vill ha ett hus. Så det blir ju inte på samma sätt. Men trivs otroligt bra här i lägenheten så ska det vara ett hus så ska det vara det rätta. För så bra som vi har det här kan man nästan inte få.

Nu ska jag klippa lite hår ialf..hej svej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill se kort på isbjörnen :)

2009-05-23 @ 22:30:43
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0