Fredag med fredagsmys!

Då var det fredag :) Känns underbart även om jag ska upp och jobba en sväng imorgon.
Gillar fredagar. Då har man hela helgen framför sig.
Nu har vi bott i vårat hus i tre veckor. Trivs skit bra! Känner mig trygg här.
Har inte ångrat mig en sekund att vi har enplansvilla. Jätte skönt tycker jag och dessutom tryggt om man tänker på brand och sånt.
Igår var anticimex hit och gjorde en besiktning eftersom det ingår när man tecknar hem/villa försäkring.
Gjordes ju även en besiktning innan vi köpte huset så dom sa väl ungefär samma sak den här gången :)
Han var förvånad att det var så torrt och fint på vinden! Det är ju bra :)

Längtar lite till sommaren nu. Få dona på i min alldeles egna trädgård! Men först ska vi mysa med advent och jul :) Står inte på förrän julen är här nu!
Igår köpte jag julklapp till malin. Hon vet redan vad hon ska få så då kan jag skriva det här :)
Vi ska gå på Ninas julkonsert i alfta kyrka den 26 dec. Ska bli jätte mysigt!

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen åka och jobba! Hoppas vi kan fredagsmysa lite idag på jobbet, en hårtvätt lr så! :) Jag och bettan! Hihi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0