Drömmen om en egen salong

Jag har mina drömmar och mina planer. Jag HOPPAS så innerligt att jag får min efterlängade salong inom en snar framtid. Även om jag såklart trivs hur bra som hellst på salongena där jag är nu så har man ju ändå sina egna drömmar och visioner. Och jag har ju alltid haft den inställningen att jag en dag ska ha min egna salong och nu känner jag mig redo. Väntar bara på rätt tillfälle, det är ju mycket som ska stämma.
Hur den ska se ut och hur mitt koncept ser ut håller jag för mig själv men kan säga att jag har alltid haft den här synen på hur jag vill att min salong ska vara. Den ser i princip likadan ut nu (i huvudet) som första dagen på frisörskolan. För redan då drömde man ju om sin egna salong. Självklart är det sjukt mycket jobb med ett eget företag men för mig är det värt det. Jag ser bara possitiva saker och det viktigaste är att jag verkligen TROR på min ideé! Jag ser en framtid! Wohoo..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas det tar fart snart! Vore så himla kul! :)

2009-09-15 @ 22:04:55
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/
Postat av: Sara

Håller med :)

2009-09-17 @ 17:53:38
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0