Ny vecka

Japp måndag och en ny vecka. Idag har jag varit ledig och imorgon är jag också ledig. SÅÅ skönt måste jag säga! Har varit ner till bollnäs idag och inhandlat två par tröjor som jag kan jobba i och ett linne till finare :) Så nöjd! Kommer kanske en bild sen om jag orkar ta tag i det ;) Men lovar att jag ska komma igång med att ladda upp lite bilder också. Är ju faktist så mycket roligare att läsa en blogg om det finns bilder.

Nu ikväll har jag röjt upp i vårat stökiga kök. Men nu blänker det igen! Funderar på om jag ska ut och cykla en vända nu, lr är det för mörkt? Skulle alldeles ha varit ut en sväng. Så sover man gott sen.
Jonas har kvällsvecka denna vecka. Inte alls roligt för min del, saknar ju honom tok mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0