Småstadsliv

Ja visst, nu har jag också sett dom. Både ettan och tvåan. Haha, nog fick man skratta lite.
Claes och Carro var här igår och vi käkade smördegsinbakad fläskfilè med champinjonstuvning och pressad potatis. Till efterrätt blev det banan och choklad i ugn. Mums!
Och så tittade vi på filmerna och på idol. Tack för en trevlig kväll. Blir alltid en massa tok med er och kul har vi :)
Väntar på lillen nu Carro! Snart snart snart får man gosa bebis!

Sitter och äter lite frukost nu. Ska snart iväg och jobba. Efter jobbet hem och duscha för att dra till josse på lite tjejfest. Tänker dock hålla mig rätt lugn för jag tänker INTE vara bakis imorgon. Gillar bakisfria söndagar :P Men två cider har jag ialf så dom kan jag gotta mig med.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0