Tusen tankar

Har inte kunnat sova nå vidare inatt. Tusen tankar hela tiden så jag antar att det är därför. Men solen skiner och det kan faktist bli en riktigt bra dag :)
Måste ta bussen tio i 8 idag eftersom jag är bil lös. Bara att hoppas på att ingen bokat en kund klockan 8.
Jag hatar att vara bil lös! Det är lagomt frustrerande att vi faktist har två bilar men ja? Fråga mig inte varför det inte går att åka i den ena. Karlar!
Blir skönt när vi får ordning på det där. Måste få iväg subarun så vi kan köpa en RIKTIG bil och sen ska volvon väck så vi kan köpa en liten skrutt också.
Eftersom jag jobbar i alfta och jonas är med i brandkåren är det skit skönt med två bilar.

Efter jobbet blir det husvisning. Återkommer om vad vi tyckte! Ska bli spännande.


Kommentarer
Postat av: Evelina

It´s good to have you back! Haha :) Kul med husvisning! Du får uppdatera sen! Puss

2009-09-10 @ 10:00:03
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/
Postat av: Sara

Hur var huset? :)

2009-09-10 @ 15:55:37
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0