Intensiv dag!

Japp, idag har det varit fullt upp. Jag jobbade till 5...lr jag blev nog klar 20 i. Åkte och hämtade josse och sen på ica för att köpa fil och flingor. Hem och käkade och provade lite kläder som kom med HM paketet. Klockan 6 var de ljus party hos elin och jag älskar ju partylites ljus! Så jag köpte lite olika dofter :)
Klockan 8 var de styrkepass och jag har nyss klivit innanför dörren. Härligt att få röra på sig! Det är väl dags nu så man kan visa sig i den nya bikinin som jag inhandlade i västerås! Är faktist skit nöjd med den om jag får säga själv :) hihi!
Vi köpte även dom här super mysiga lyktorna som vi ska ha på altanen till sommaren! Mysiga att tända på kvällen när de börjar bli lite mörkt. Ska ha dom ovanför matgruppen som vi ska inhandla nån dag fram över.
Jag ska snart påbörja projekt källartrapp. Det ska målas och sättas lite mosaik tror jag! Jag har ju mina ideér ja :)

Nu ska jag nog mysa lite med mina missekatt söner! Jonas jobbar kväll så det är lite ensamt. Är så glad att jag har katterna!





Kommentarer
Postat av: Ella

Hör av dig om du får för tråkigt någon kväll så springer (läs går försiktigt) jag över.

2010-03-24 @ 08:57:53
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0