Här kommer uppdatering

Nu var det längesen men jag har ju så svårt att hinna. Och orka med för den delen.
Har massor att göra på salongen och nu när det är vår och allt så finns de ju massor man vill göra här hemma :)

Idag passade jag och jonas på att åka på granngården på lunchen. Är ju så svårt och hinna sånt när man jobbar ungefär samma tider som butikerna. Vi har nu laddat upp med plantjord och kogödsel å grejer. Så nu hoppas jag verkligen på en fin helg så man kan vara ute och dona! Jonas ska bygga mig en "kökslåda" där vi ska så lite allt möjligt...persilja och lite annat smått och gott :) Kul ju!

Inte nu till helgen men nästa åker vi till orbaden på en spa helg! Det ska bli helt underbart. Slappna av och mysa :) Bara min älskling och jag. Vi firar ju ett år som förlovade nu så det passar utmärkt.

Kattungarna är 6 veckor nu...blir nog tamigtusan 7 veckor imorgon! Snart snart snart får vi vår lilla plutt, lilla Timja! Ska bli kul och se vad Gizmo och Legolas gör. Skulle tippa på att dom inte tycker det är riktigt lika kul att få en lillasyster, haha.

Saknar min jonas grymt mycket som jobbar kvällar denna vecka. Som vanligt tycker jag det är skit tråkigt och kommer nog aldrig lära mig att leva med det. Själv har jag varit ute på en promenad runt gamla landsvägen efter jobbet. Efter det...plockat, tagit reda på vinterkläder, hängt tvätt och betalat räkningar som jag var sen med.
Nu ska jag nog krypa till kojs. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0