Stickiga ögon

Idag har jag jobbat som vanligt. När jag slutat åkte jag hem till mamma och pappa. Gosade med dom små trollen där hemma, två megasöta kattungar! Helt otroligt fina! Var så himla trött så jag trodde jag skulle somna. Käkade en paj och språkade lite. Efter det blev det en promenad med Nathalie, Josse och hundarna. Väldigt nyttigt för piggare blev jag! När jag kom hem blev det lite hantelövningar. Tur att man har sara som sin "personliga tränare" som kan visa en hur man ska göra :) Ska göra mig ett eget hemmagym i källaren! De vore verkligen nå..
Lite datasittande efter det och nu ligger jag & Timja i sängen och väntar på john blund! Han verkar redan ha besökt henne för hon ligger då å slumrar. Sötnosan min! Om hon bara visste vad som ska ske på söndag...
Att det ska komma en liten tuss som hon kommer hata men förhoppningsvis till sist älska.
Imorgon är det torsdag och sista kvällen för älsklingen den här veckan. Själv jobbar jag ju även lördag, lite trist. Men jag vet ju att jag kommer få vara hemma med Donna sen så det går för sig :)
Jag är så stickig i ögonen..någon som har en tanke på vad det kan bero på? Torra ögon? Först trodde jag att jag fått in ett litet hårstrå men det var lika igår också. Sen blev det bättre idag men nu på kvällen så har det kommit tillbaka.
Nu är nog John Blund på ingång...ögonlocken börjar hänga! Säger Godnatt och på återseende :)


 En glad anna! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa det var riktigt skönt med en promenad :) det får vi göra om! och jag måste tillägga att bilden var riktigt läcker :)

2011-01-12 @ 23:09:44
URL: http://josefinkring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0