Min hopplösa näsa

Det är ju så man blir galen! Täppt samtidigt som det rinner ur den och värst är det på den vänstra sidan. Man blir liksom förbannad av det. Speciellt när man varit till läkaren två ggr och en gång till bollnäs och det är ingenting! Men jag känner ju att nånting är fel, jag skulle ju knappast inbilla mig allt det här vareviga dag. Och sen hux flux så kan de försvinna nån dag och så kommer de tillbaka.
Själv tror jag att jag känner av damm, katterna lr alla hårvårdsprodukterna. Och sen hade jag ju nån körtel kvar på den vänstra sidan som alla har när man är liten och som ska försvinna av sig själv. Kanske därför den sidan är värre. Trängre. Jag och mina näsproblem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0