Dan före doppare dan..

Idag är det dagen före.
Imorgon är det julafton! Wehoo! :)
Granen är på plats och den blev riktigt fin till sist. Efter mycket möda och stort besvär! Haha!

Börjar bli lite nervös inför min nya salong! Fick min slut lön från Toppen och Nutid idag. Min sista lön som anställd! I framtiden ska jag jobba in pengarna så jag kan ge mig själv lön varje månad! Det är lite läskigt.
Men det ska bli riktigt riktigt kul! :) Längtar till jag får nycklarna nu!

Utifall jag inte hinner skriva mera så önskar jag er alla en riktigt God Jul!


Kommentarer
Postat av: Sara

God Jul :)

2009-12-23 @ 14:53:51
URL: http://saraanner.blogg.se/
Postat av: Natta

Spännande :) Desamma!

2009-12-23 @ 17:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0