Gävle och ikea

Torsdag idag och jag ska iväg och jobba mina två sista dagar på salong toppen! Lite tragist sådär...har ju vart där så pass länge! Men det är fint att dom stöttar mig och att vi förhoppningsvis kan fortsätta ha roligt tillsammans :)
Får ju köpa in mig på firmafesterna för dom tyckte de skulle vara lite ensamt för mig och ha firmafest själv ;)

Igår var jag till gävle med nathalie och pappa. Nathalie skulle operera in en kedja till tandställningen. Har ju själv gjort det så det var intressant att se på. Nathalie blev dock lite blek och tuppade av en sväng efteråt. Stackarn!
Men sen piggnade hon på och vi kunde åka en sväng på ikea också :)
Köpte sänglampor till det nya sovrummet och så blev det lite smått å gott till salongen! :)

Igår kom golvet till sovrummet! Blev possitivt överraskad. Var ännu finare i verklignheten till och med! Känner mig super nöjd. Taket är nu färdigmålat och det blev precis som jag hade tänkt mig! Så nöjdare kan jag inte bli!

Igår skulle vi egentligen ha fixat gran men det hann vi inte med. Vi får nog bege oss ut i mörkret. Kanske en varg äter upp oss. Imorgon kliver ju jonas på jouren och då blire svårt att leta gran.

Nu blir det jobb och jul lunch på toppen! Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0