Granjävel!

Den här julen har jag verkligen inte hunnit med. Var längesen jag hade en så stressig jul. Är inte ens klar med julklapparna och det brukar jag vara klar med rätt tidigt annars.
Det blir inte bättre av att jonas jobbar kväll, ända till halv 2! Och när jag pratade med honom tidigare så hade han ingenting att göra och hade inte haft det på hela kvällen. Själv har jag fullt upp så vore bättre om han kunde vara här hemma och hjälpa mig.
Har ialf KÖPT en gran på preem idag. Var ända chansen till att vi skulle hinna fixa en gran. Eftersom jonas jobbar kvällar och har jour så kan vi inte åka och leta en gran. Så jag pejade 200 kr och just nu är jag mest bara irriterad på den. Vem fan kom på att man ska klä en gran till jul!?
Jag skar mig på sågen när jag skulle såga till den och när jag väl krånglat i den i foten...då är den för lång! Jag är för trött för att hålla på med en gran nu :P Får väl ge mig och vänta till imorgon när jonas kan hjälpa mig. Den blir nog fin när den väl är på plats.

Idag har jag jobbat min sista dag på nutid. Efter det var jag med på besiktningen av lokalen. Sen hem för att börja städningen...avbrott i städningen för att åka till alfta för att simma. Hem igen för att fortsätta städningen. Men än är det myyycket kvar.
Imorgon ska vi försöka handla lite mat till julafton och försöka få klart dom sista julklapparna.
Sängen TACK! Natti.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahahaha! Tur för Jonas att han inte var hemma när du höll på med granen tror jag.. :P

2009-12-22 @ 23:14:10
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0