Kontrakt

Det är väl dags att uppdatera lite. Sovrumstaket är nu på plats, idag ska det grundmålas :) Blir jätte fint!
Golvet har vi beställt, borde komma nu nån dag under veckan. När taket är målat så blir det tapetsering.
Sen blire väl en sväng på ikea och inhandla garderoben. Behöver ju lite annat smått och gott till salongen också.

Imorgon ska jag skriva kontrakt på lokalen och höra hur mycket tapetsering och sånt jag kan få.
Idag ska jag jobba en sväng på nutid. Sen måste jag fixa hårt papper att skriva ut på. Jag håller nämligen på gör tidkort och presentkort!

Har ni några förslag på bra produkt märken så säg till!
Ni kanske har nån favorit där hemma...ge förslag! :)

Kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

bedhead är kuuung!

2009-12-14 @ 09:59:56
Postat av: Sara

marianila :)

2009-12-14 @ 15:52:00
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0