Mycket i huvudet nu..

Har nyss kommit hem från byn. Var på nutid och fixade moster siv. Vi klippte och färgade, blev så fin så.
Sen var vi på sylvias nånting? :P Haha. Scrapbooking lr vad heter de? Aja, nånting sånt heter väl butiken.
Jag köpte en fin mapp och en almenacka till min firma ;) Måste ju ha lite grejer så man kan hålla ordning! Det är ju super viktigt!
Sen var vi på centrumhuset och fikade med mormor och patrik. Den första försäljaren har ringt idag också! Hua, vad sånt man har framför sig :P Kommer väl pingla i telefonen för jämnan av alla försäljare.
Sitter och väntar på att jimmy på woxnadalsnytt ska ringa nu, blir ju en annons nästa vecka :) Hoppas han ringer snart så jag hinner till jonas mamma å äta klockan 5! Sen ska jag faktist fixa lite naglar på emelie eriksson! Det var ju ett tag sen jag pyglade med det nu så det ska bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0