Gävle

Tog bussen kvart i 8 från byn, var i gävle klockan 10. Sara mötte upp mig på stationen och vi traskade in på stan. Var super längesen jag tog en shoppingrunda i gävle nu så det var kul :) Köpte ett par ljusblå jeansleggings på Vila. Tyckte det var härlig färg på dom. Hittade en svart lite längre tröja i stor T shirt modell på Gina Tricot som jag tyckte passade bra till de ljusblå brallorna. Hittade den perfekta rosa rougen som jag var ute efter. Hade 150 kr rabattcheck på HM så där köpte jag den randiga tröjan, diademet och rouget. Örhängena köpte jag på Lindex.

Blev en kanondag! Kul att få umgås med Sara och känner mig nöjd med mina köp. Det blev tacos till lunch och en massa pratande :) Måste göras om snaaart!



Kommentarer
Postat av: Sara

Måste absolut göras om snart :)LOVE YOU!

2009-02-28 @ 18:25:43
URL: http://saraanner.blogg.se/
Postat av: Sara

Dax för en uppdatering :)

2009-03-01 @ 21:39:13
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0