Jysk

Har storstädat sovrummet. Var så himlans dammigt där. Allt damm i hela lägenheten verkar samlas i sovrummet. Så då skulle jag byta sängkappa också men kom underfund med att den inte alls passade så bra. Kom på att jag var tvungen att ha ett lakan till den mittersta delen och var då tvungen att brassa ner till bollnäs på jysk :P Allt ska ske med det samma när de gäller mig och när man är igång med städningen vill man ju såklart göra klart allting.
Så jag tog en paus i städningen och fick med mig Ninna ner till Bollnäs.
Hittade lakanet jag skulle ha och sen hem igen för att fortsätta städningen. Så nu blev det fiint!



Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt :)

2009-02-22 @ 17:55:40
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0