Slöar

Jajemän, lördag och helg. Ligger fortfarande i sängen å slöar. Älsklingen ligger här bredvid och sover. Han är så söt :)
Katterna har härjat som vanligt så jag vaknde vid halv 9. Tycker det kan bli vår och sommar så dom vill vara ute mer. Tror de är lite kallt och mycket snö åt dom små fyrbenta varelserna.
Idag har jag inte så mycket planerat. Ska väl ta mig upp ur den här varma gosiga sängen först :) Tvätta borde jag göra ialf. Jo, jag ska ju till pappas garage och måla min ram som jag ropade in på tradera. Himlans nöjd! Men den var lite trasig i ett hörn så jag var till pappa och limmade den igår. Så idag ska jag spraymåla den vit :) Blir niiice!

Idag blir det nyponsoppa med grädde och mackor till frukost! Kom på hur sjukt längesen det var jag åt det och det är ju super gott! Nu ska jag hoppa på älsklingen så han vaknar så vi kan äta den goda frullen! Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fyfan det lät gott , jag har bara nyponsoppa , men de får duga :D .

2009-02-07 @ 10:53:51
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0