Var är lusten?

Usch, det finns ingen lust till att göra någonting nu. Känner mig sådär vinter deppig. Längtar så himla mycket till solen börjar värma och snön smälter bort. Blir så arg på mig själv när jag sitter här framför datorn var eviga dag och inte har lust med någonting! Varför tar jag inte bara en promenad i det härliga vädret ist för att sitta här å gäspa.
Har inte ens lust att städa å dona. Vad är det med mig? Jobba är heller inge kul.
Men mamma sa precis nånting härligt till mig. Att det bara är ca en vecka kvar av den här månaden och sen är det mars. Nu känns det genast mycket bättre. Mars är bättre än februari! Mars är ju mer en vårmånad än vintermånad, för mig ialf :P
Det fick upp hoppet om att lusten snart kommer tillbaka :)

Senare ska jag ialf hem till Theres med jobbet. Gosa lite med bebben. Dom är ju för härliga!
Jonas har en sån här trist eftermiddagsvecka. Men den här veckan jobbar han bara tre dagar ialf.
Har sytt ett draperi idag av det nya tyget vi inhandlade på ikea i helgen. Blev riktigt snyggt.
Kanske ska skriva vad vi gjorde på alla hjärtans dag. Jag, jonas, patrik och ninna åkte till valbo - ikea. Patrik och ninna handlade en hel del nya möbler till deras hall. Jag och jonas köpte bara en fotpall och tyget då :) kaffemuggar blev det också. Det var liksom de ända vi kände att vi behövde. På kvällen köpte vi med oss sallader och åkte till Claes å Carro i voxna. Kikade på andra deltävlingen i melodifestivalen och hade trevligt som vanligt :)

Allt för idag! Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0