work work

Ska snart åka och jobba. Hoppas dagen går fort. Syrran kommer nu på morgonen, det blir kul.
Imorgon åker jag till Gävle för att umgås med Sara. Vi ska shoppa, äta gott och bara mysa :) Längtar!
Känner att jag verkligen behöver det nu. Trött och less (vinterdeppig) nu så det passar alldeles utmärkt. Sen händer det lite grejer framöver så då hoppas jag att våren kommer med stormsteg.

Igår klippte jag av mig håret på den "långa" sidan. Så nu är det kort överallt utom luggen ungefär. Har aldrig haft såhär kort hår men det känns skit bra :) Lite färg i botten på det här så blir det super.

Nu kurrar magen för fullt så jag måste ta och käka lite frulle innan jag åker. Tack & hej.

Kommentarer
Postat av: Sara

Längtar tills i morgon :)

2009-02-27 @ 18:09:48
URL: http://saraanner.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för i dag vännen! Jag har haft superkul :)

2009-02-28 @ 14:23:09
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0