Midsommar

Redan midsommar? Helt otroligt. Man har inte hunnit med. Snart är det jul :P
Vi blir ialf i styggbo i helgen. Åker dit imorgon efter att jonas har klivit av jouren.
På söndag ska vi till valbo och ikea med claes och carro :)
Åhh vad jag vill ha sol och värme nu...orkar inte mer regn och rusk. Såå tråkigt om det blir regn i midsommar. Man vill ju vara ute och göra midsommarstång och grejer. Det är ju inte alls kul om det blir regn. Man får sitta på altanen inlindad i tusen filtar för att inte frysa ihjäl.

På tisdag ska jag på synundersökning och sen kolla ut nya glasögon :) Längtar som en tok. Har ju haft mina i snart fyra år nu så det ska bli jätte kul med ett par nya. Det är väl vad som händer till veckan förutom lite jobb.
Inte långt kvar till vår efterlängtade husbils semester. Ser verkligen fram i mot det. Se en massa av sverige som man aldrig sett och sen legoland i danmark är inte så litet har jag hört :) Så man har å göra.
Idag blir det lite jobb på eftermiddagen och sen tänker jag ha en lugn och skön midsommar!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad ni ränner till Ikea stup i ett, man kanske kan skicka med en önskelista eftersom jag aldrig tycks komma iväg, haha! :) Ha en bra midsommar vännen! Puss o kram <3

2009-06-18 @ 23:48:20
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0