Bibbi 60 år

Igår var vi på lilla K och åt god mat med kaffe och tårta eferåt. Jag glömde såklart placeringskorten hemma så fick göra en extra tur hem till byn för att hämta dom :P Klantig som man är. Grattis till bibbi 60 år!
Klädesväg blev de de nya jeansleggingesen med en svart lång tubtop. Den svarta korta koftan som var på bilden i gårdagens inlägg hade jag över den svarta tubtoppen. Svarta klackskor med snörning.
Diskret sminkning. Cremevit ögonskugga med lite lätt skimmer. Mitt nya rosa rouge som jag verkligen gillar. Och lite läppbalsam på läpparna. Somrigt och fräscht.
I håret blev det en liten fläta.

Söndag idag = myskväll framför beck!






Kommentarer
Postat av: Sara

Kan man få se lite kort sen igår? :)

2009-03-08 @ 11:15:53
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0