Dags att slänga upp ett inlägg..

Helgen har varit jätte rolig och uttröttande ;)
I fredags kom sara och hälsade på. Vi käkade tacos och tittade på let`s dance/ så ska det låta. Steken kom och joinade oss också. Blev rätt sent för vi letade kläder, packade och jag var tvungen att klippa jonas för han var lite långhårig :)

Halv 9 på lördagsmorgonen åkte vi till Viksjöfors för att möta upp de andra. Firmafest med salong toppen!
Anita hade hyrt en minibuss så vi hoppade in i den och åkte...ingen hade en minsta aning om var vi var på väg.
Åkte ialf mot falun sen borlänge och sin virrade vi runt där för att vi skulle tappa bort oss. Hamnade till sist på äventyrsbadet i Borlänge! Haha, alla var helt chockad. Känns ju inte alls som nånting anita skulle komma på.
Men så blev det och vi blev barn på nytt och åkte kanor och bubblade :)
Vidare mot ett hotell där vi skulle tillbringa natten. Vi kikade på SM finalen och Håkan och Elisabeth klädde om till edsby tröjor och guldhjälm. Dom såg ju för härliga ut! Haha. Synd på förlusten bara.
Vi bytte om till "finkläder" och gick för att äta god mat och dansa till Black Jack ;) Himla sköj! De andra lärde mig och jonas att dansa så resten av kvällen var vi helt såld på det. Buggkurs nästa!
Klockan 9 på söndagsmorgonen var det dags för frukost. Efter det bar det iväg till kupolen för lite shopping. Synd bara att man var luspank så det blev inget shoppande för min del. Dessutom var jag dötrött efter helgens bravader.
Men helt klart en super kul helg! Det tackar vi för.

Idag har Claes och Carro varit här. Klippte dom och färgade håret på carro! Och planerna i april låter super skoj :) det längtar vi till!
Det var det om det! :)



Kommentarer
Postat av: Evelina

Så det var det som var hemliga resan, lät ju jättemysigt! Vad kul! :) Angående buggkurs måste ni säga till om ni ska börja, det har jag velat gjort i alla år ju, är så jäkla kul att dansa! Måste hitta mig en partner oxå för Danne vägrar, men kanske Steken ställer upp då? Haha :) Vi ses imorgon! Puss

2009-03-27 @ 19:05:57
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0