Herreguuud

Sitter och tittar på Den rätte för Rosing. Måste bara uttala mig om det, tycker det är otroligt löjligt. Den där Hugo stör mig verkligen. Barnslig och jag sätter hur mycket som hellst på att han slagit vad med sina kompisar. Två nya killar var med ikväll och den sista verkade ju ändå seriös och mogen men Linda röstar ju ut dom. Den där niklas som åkte ut förra veckan verkade ju också lite mognare än resten men han röstade hon ut. Blev nästan förbannad. Hon babblar hela tiden om att hon vill ha trygghet i sitt liv. Lycka till med små killarna.. fast hon verkar ju inte vara på en mognare nivå själv så.
Hugo uttalade sig om den nya killen (den mognare). Han sa att han var så jäkla tråkig för han hade säkert två barn och bla bla. Herregud, är det inte det som är livet och tryggheten som linda söker?
Aja nu har jag engagerat mig tillräckligt i det här :P haha!

Jag saknar min joooooonas!

 




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du tog orden ur min mun Anna, helt rätt.

2009-03-18 @ 13:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0