Irritationsdag!

Usch ja, vilken deppdag. Sov rätt länge imorse och det första jag gjorde när jag vaknade var och sydde en gardin till sovrummet. Jonas mamma ville ha tillbaka symaskinen idag så jag tänkte jag skulle hinna sy den innan vi åkte tillbaka med den. Började hur bra som hellst. Jag syr rätt mycket på känn när jag syr så då blir man överlycklig när det stämmer på första försöket :P haha. Sen sådär frammåt 12 började jag ju bli lite hungrig eftersom jag inte hunnit ätit frukost. Och när jag är hungrig ska man nog hellst hålla sig undan. Usch, då är jag verkligen inte rolig att ha å göra med. Så jag sydde, sydde fel, sprättade och kom på att jag inte alls sytt fel! Kul va! Gardinen blev i det stora hela faktist riktigt fin men lite sned :P men jag tror inte att det egentigen gör något. Efter det fortsatte dagen att gå skit. Katten var förjävla dryg och det mesta irriterade mig.
När jonas åkte och jobbade så åkte jag till Malin i Bollnäs. Vi käkade varma mackor, läste tidningar och käkade glass. Så det fick ju upp humöret lite :) Nu känns det bättre. Dessutom började det klarna upp på eftermiddagen och vädret har ju en stor betydelse för humöret. Tänkte ta en lång dusch nu och sen mysa framför datorn/tv:n.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha vilken surpuppa :)

2009-03-16 @ 22:07:33
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/
Postat av: Yster

Bilden säger allt....haha

2009-03-17 @ 09:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0