Lilla K

Nyheter på HM så jag sitter och kikar lite. Hittat nått linne men inget som jag direkt MÅSTE ha.
Var hos eve på dildoparty igår, hehe. Gött fika fick man också! Hoppas du gillade presenten :)
Ikväll är det middag på Lilla K som gäller. Jag har fått uppdraget att göra bordsplaceringsskyltarna :) Hoppas bibbi gillar dom. Sitter och funderar på vad jag ska ha för kläder, lutar åt dom nya jeansleggingsen. Men vi får se!

Händer lite framöver. Nästa helg har jag inget planerat men helgen efter de ska vi iväg med jobbet. Hemlig resa. Ingen aning om vad det blir än så länge! Helgen efter det, den 28 funderar jag på om jag kanske ska åka upp till rebecka och umgås med henne. Då har man ju hunnit fått lön också så det skulle passa bra. Den 3 blir de ju vaccinering igen. Och då är det bara en månad kvar till Egypten! Ofattbart! Wooohoo.

Den hallonröda tröjan jag har på mig på kortet fick jag av eve! Tack vännen. Gillar den verkligen :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Du måste komma ner till mig snart igen. Det var såå kul :)

2009-03-07 @ 13:23:01
URL: http://saraanner.blogg.se/
Postat av: Sara

Kan man få se ett kort på namnkorten? :)

2009-03-07 @ 13:36:17
URL: http://saraanner.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Snyggt! Lite smink på så är de kanon!!!

2009-03-07 @ 18:33:31
Postat av: Evelina

Jag tyckte verkligen om min present, du är ju för snäll! Tack :) Den står på vardagsrummsbordet nu, snyggt seddu! Jag håller med Sara, lägg ut bilder på placeringskorten! Träffade Nathalie idag och hon var ju jättebra i håret, "jag ville ha som diiig!" sa hon, haha :) Trevlig helg!

2009-03-07 @ 20:38:46
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0