Min helg

Fredagen var lugn. Jobbade på dagen och på kvällen var jag med Ninna. Vi åkte runt lite i hennes golf och käkade fruktsallad med glass. Smaskens.
Igår jobbade jag också. Färgade syrrans hår så nu är hon inte längre blondin. Blev skit bra måste jag säga!
Kikade på melodifestivalen och drack nån cidran. Avslutade kvällen på bonden. Lite halv seg idag. Inte direkt bakis men grymt trött. Var ialf uppe i tid imorse. Jag och jonas åkte till Ketil och åkte skoter ut på Lössnan. Där har jag tillbringat min dag i solen. Så härligt! Pimplade och grillade korv. En kanondag!
Nu sitter vi här i soffan med våra datorer ;) Ikväll kommer Claes och Carro och vi ska ha söndagsmys framför beck.




   

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack ;) Jaa visseru de liknar dina i färgen faktiskt, härlig färg ju, men mina är lite mer jeansiga i tyget. Haft en bra helg? :) Puss

2009-03-15 @ 22:50:00
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/
Postat av: Evelina

Så härligt kort på dig och Malin förresten! :D

2009-03-15 @ 22:50:46
Postat av: Yster

Stark den där Steken måntro... :)

2009-03-17 @ 09:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0