Röjning på balkongen

Onsdag igen då och imorgon är det jobb som gäller. Hoppas man är pigg och glad imorgon så det blir roligt att jobba :)
Har varit super härligt väder idag. Jag och jonas rensade balkongen från massa tomburkar och flaskor. Och så beställde vi en sån här matta att ha på balkongen. Blir lite myskänsla ist för ett gammalt slitet trägolv.
Längtar till man får plantera blommor och göra mysigt där.
Jonas fick en fälg till Imprezan idag. Han har beställt nya för dom andra lekte han ju sönder :P
Får hoppas dom andra tre kommer snart också. Längtar tills vi kan brumma runt i den :)
Det är liksom jag å jonas det. Det var ju då allting började, när vi åkte till piteå för att hämta den bilen :) Hihi!
Sen var vi fast i varandra, du och jag älskling!

Fredag kommer sara hit och hälsar på och lördag till söndag blir det galej med Salong Toppen. Man kan just undra vad det blir?

7 veckor kvar till egypten! Det går fort! Längtar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt efternamn, samma som mig :) Halkade förbi här genom mikaelas blogg. hejhej

2009-03-21 @ 11:26:43
Postat av: Sara

Tack för en trevlig kväll! Jag hade super kul :) Koll in min blogg ;) Vart hamnde ni i dag på "hemlige resan"?

2009-03-21 @ 15:55:26
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0