Projekt Badrum

Idag har vi målat taket i badrummet och herre min gud vilken skillnad! Att så lite kan göra så mycket. Blir kanon :) Imorgon ska det målas en gång till. Ska måla elementet och runt fönstret och dörren också. Beställde en ny badrumslampa också eftersom den gamla var trasig. Beställde även strömbrytare i rostfritt stål. Nu gillar jag ju till och med tapeten, den är ju lite cool. Så med riktigt vitt tak och de så blir de ju super.

Idag var jag till tandläkaren. Inga hål men tandsten som vanligt. Nu ska jag bli duktig med tandtråden.
Tycker nästan de är lite skönt när dom skrapar och har sig. Även fast de liksom gör lite ont så är det liksom skönt, haha.

Imorgon är det tisdag. Josse, Siv och mormor skulle komma imorgon kväll. Hade visst en present eftersom vi förlovat oss :) Fick ett jätte fint kakfat igår av mamma, pappa, malin och resten :P Sånt där trevånings i vitt porslin. Jätte fint!

Nu ska jag nog gå till min älskling i soffan. Ta en kvällsmacka kanske :) Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Sara

kan vi inte få se lite fler kort fram semestern? :)

2009-05-19 @ 10:25:52
URL: http://saraanner.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag håller med Sara! :) och tack för kommentaren, du är så fin du med! :) puss vännen

2009-05-19 @ 23:23:29
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0