Myser med lasse liten

Ligger här med Legolas och väntar på att klockan ska bli 10. Då slutar älsklingen.
Frågan är om jag klarar att hålla mig vaken till dess? Är jätte jätte trött. Har jobbat hela dagen och efter jobbet var jag och tog vaccinet mot svin flunsan. Kanske därför jag är så trött.
Armen känns lite halv skum så jag gruvar mig verkligen för morgondagen. Stå å jobba med armen hela dagen när den gör ont känns ju sådär. Men håller tummarna att det funkar bra!
Ikväll har jag julstökat lite men sen blev jag så trött så de får räcka för ikväll. Fortsätter imorgon.
Är grymt rörigt här och jag vet inte hur jag ska kunna få ordning förrän sovrummet är klart. Allt är ju så provisoriskt nu så man har liksom ingenstans att göra av grejerna som hör till sovrummet.
Det mesta känns rörigt nu. Massor med saker som måste göras. Handlas mat och stöka jul och det ena med det andra. Och jag hinner ingenting! Var tar tiden vägen?

Angående sovrummet så är väggen uppsatt och klar och vi har fått upp all gips på väggarna. Imorgon blir det en massa massa spackling, hämta tapeterna och beställa tak. Slänger upp lite bilder imorgon som vi knäppt under tiden vi grejat.

Vill också säga att jag är så tacksam för alla fina människor jag har runt omkring mig! Ni är guld värda! Känns viktigt att säga det :)
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad kul det ska bli att se lite resultat i sovrummet! Tapeterna kommer bli kanonfina :)

Och för att göra det ännu mer stressigt för dig vill jag bara nämna att jag gärna gör naglar innan jul! Så, känn ingen press :P Nejdå, men OM du skulle ha någon lucka över så kan du väl tänka på mig :) Puss vännen

2009-11-26 @ 22:41:00
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Tino<3

Tänkte bara säga att du betyder för mig , tyckte du skulle veta de :) <3

2009-11-27 @ 22:49:16
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0