4 dagar..

Vilket jäkla väder! Det pissar ner heeela tiden..
Bara smått smått men som man blir dyngsur av! Längtar efter snö! Blir mycket ljusare och man blir 10 ggr piggare.

Men nu gott folk är det bara 4 dagar kvar tills vi får nycklarna! Vi ska träffas allihopa (säljare, köpare, bankman och mäklare) på banken på förmiddagen på fredag. Sen måste jag till alfta för att jobba mellan 13.00 och 16.00. Direkt när jag slutat går första flyttlasset :) Känns jätte spännande och otroligt kul! Att köpa hus är verkligen nått stort. Verkligen ett stort steg i livet!

Igår känns det som att vi fick massor gjort. Vi packade en hel massa grejer. Köket är nästan tomt förutom nån tallrik å nån kastrull. Man måste ju äta på nått dom sista dagarna här. :)
Vi tvättade täcken och mattor. Man vill ju ha rena grejer när man kommer till huset. Då har man ingen lust att ställa sig och tvätta det första man gör. Och inte vill man ju lägga dit skitiga grejer.
Putsade fönstrerna i köket också. Skönt att ha det klart.

Nu ska jag ta och hänga tvätt! Hejsvej.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas att ni kommer att trivas bra i huset då =) Allt bra med mig, hur är det själv? Jag ska flytta till en 2a på ringvägen, nere på stan :)

2009-10-28 @ 16:02:13
URL: http://hellberg88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0