En ikea dag

Ligger i sängen med datorn. Har haft en bra dag på IKEA med min älskling och svärmor.
Hitta en massa fint till salongen :) Det blev:
Speglar
Hyllkonsoller
Tidskriftsamlare
Tvättkorg
Små lådor
Skena med diskställ & krokar
Lampa
Ram till prislistan

Till hemmet blev det ett paket värmeljus och nya kuddar. Så nu hoppas jag på att sova bättre. Var ju typ inget kvar av dom gamla :P

Ikväll har jag färgat håret på mig själv och så har vi kikat på melodifestivalen. Jonas & Marcus sitter och kikar på nån film i tv rummet. Jag ligger i sovrummet för mig själv. Trivs ju så bra i vårat nya sovrum ;) Garderoben är uppe och kläderna inhängda! Riktigt nice med en stor och härlig garderob :) Nästan så man måste handla mer kläder för att fylla ut den, hehe. I salongen går det också frammåt, sakta men säkert får jag väl lov att säga. Tar liiite för lång tid tycker jag. Har lite panik eftersom jag har kunder från och med tisdag. Men men, får väl ta och krypa in i ett hörn och jobba ändå. Men bra blir det kan jag lova, fonden är uppe och den är ju så snygg :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

jag vill se bilder på sovrummet Anna, är så nyfiken! :)

2010-02-07 @ 10:55:48
Postat av: Evelina

Håller helt med Rebecka! :)

2010-02-07 @ 22:02:50
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/
Postat av: Sara

dags för en uppdatering tycker jag :)

2010-02-11 @ 18:47:01
URL: http://saraanner.blogg.se/
Postat av: Rebecka

och jag vill se bilder, både hemma och på salongen.. jag döööör av nyfikenhet!

2010-02-12 @ 18:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0