Mary kay - såå nöjd!

Förra tisdagen var jag på mary kay party hos systeryster. Åkte dit med förhoppningen om att kanske hitta något som kunde hjälpa mot mina finnar. Har ju börjat fått så mycket sånt skit. Så pass mycket att jag liksom blivit ärrig om kinderna. Då är det verkligen inte roligt! Så jag sa det: Det får kosta hur mycket det vill, bara det hjälper!
Köpte ett kit speciellt för acne och jag är MYCKET bättre i hyn på bara en vecka! Jag är helt såld! Kostar gör det men det är värt varända krona. Man får ju faktist personlig rådgivning och bara det är värt hur mycket som hellst. Förstår om man går i skolan tex och inte har dom pengarna. Men har man ett riktigt jobb och har pengarna så UNNA er riktig hudvård! Det är så mycket roligare att kolla sig i spegeln nu ;) Och det är så enkelt när man väl kommit igång. Foundationen (?) är också helt gudomlig.
Har aldrig varit så mjuk och fräch i hyn som nu. En helt annan lyster! Det är ialf vad jag tycker :)
SUPER DUPER NÖJD! :)
Jag ska också ha ett mary kay party i mars, har nån plats över. Har ni aldrig provat och känner att ni skulle vilja så säg till!

Kommentarer
Postat av: Emelie Pehrers

Anna jag kommer gärna om du ska ha de och om jag kan då. Inte för att jag kanske har råd med de men kan vara kul. ;)

2010-02-18 @ 21:55:06
Postat av: Evelina

Vad kul att man redan efter en vecka kan se resultat! Häftigt! Det är ju så man vill att det ska vara :) Jag ska oxå börja med nya produkter, fick presentkort när jag fyllde år hos Lottas så det blir Dermalogica för mig, ska bli kul att börja med nå lyxigt, haha! Jag som knappt använde ansiktscreme förr, haha. Vi hörs. Ta hand om dig och jobba inte ihjäl dig vännen! Puss

2010-02-28 @ 20:58:41
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0