Promenad

Tänk att det redan är helg. Veckorna går sjukt fort. Ska snart åka till salongen. Jobbar nog till ca 6 idag. Jobbar även imorgon. Nog är jag lite trött allt, men det är ju super kul att man har å göra!
Igår jobbade jag till 7, efter jag kommit hem och ätit lite så frågade ella om jag ville följa med på en promenad.
Riktigt skönt att komma ut och få prata och umgås lite :) Det är ju så lämpligt när vi bor så nära varandra! Hennes bebiskula är så söt så! Undrar vad det är som bor där inne?

Jag är så himla trött på snön nu! Jag och jonas har funderat på å hitta på något så vi vill åka till västerås! Väntar på att bibbi ska svara på mitt mail och säga när vi får komma :) Så svara nu bibbi!
Nu måste jag göra mig klar. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vill se bilder från salongen NU :)

2010-02-22 @ 19:09:50
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0