Tv mys

Jag är så dålig på att uppdatera bloggen nu mera. Det är lite mycket just nu så jag hinner inte riktigt. Ska skärpa mig! Och jag lovar att lägga upp bilder på salongen och sovrummet så fort jag hittar laddaren till batteriet! Ska leta ordentligt :) Dom ligger ju någonstans!
Idag var jag hemma vid kvart i 5. Riktigt skönt att komma hem rätt tidigt, har ju blivit så sena kvällar.
Lagade lite mat och diskade. Hann nästan klart för sen kom Ella på besök! Kikade på familjen annorlunda. Älskar ju familjen från älvdalen! Dom är ju för härliga :)
Trevligt med sällskap! Och nu när jonas jobbar kvällar så är det roligt att slippa sitta ensam.
Låg och försökte hinna med å se en spark på ellas mage men det gick inge bra :P Den är ju så snabb den lilla rackarn!
Ska snart hänga en maskin med handdukar, tänkte försöka hinna slänga i en till. Å så ska jag nog ta en lång varm dusch innan jag hoppar i säng! Fredag ska vi ut på med salong toppen, ingen aning om vad det blir :) Ska bli spännande! På lördag åker vi till Västerås. Ska bli så mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Ella

Får ha en lampa tänd nästa gång så kanske det syns lättare, men om någon vecka ska det nog synas tydligare och då kanske den inte är så snabb ;)

2010-02-22 @ 21:20:13
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0